talkiing ét fælles værktøj

Alle funktioner i én løsning er præcis hvad talkiing er.

1-1 Chat 

talkiing tilbyder direkte rådgivning i en 1-1 samtale uafhængig af, hvilken kanal bruger har taget kontakt på og altid anonymt. 1-1 samtaler virker med WEB, SMS, Video, Facebook og Skype. mv. Kontakt os for at få mere at vide om kanaler.

Rapporter 

Få et grundigt overblik og statistik over besøgsmønstre med de indbyggede standardrapporter og eksporter egne data til Excel til internt brug.   

Indberetning af samtaler

Kontakt os her for at høre om de forskellige muligheder for indberetning af kritiske samtaler.

talkiing selvjusterer rækkefølgen i køen ud fra veldefineret forud indkodede parametre kombineret med dine egne ønsker. talkiing indeholder også et helt særligt ”forlommesystem”, vil du vide mere om hvordan vi håndterer ”kø” i talkiing. så kontakt os her for at høre mere om, hvordan kø-systemet kan virke for jer.

Koordinatormodul

Med talkiing får koordinatorrollen tildelt et helt særligt modul, hvor samtaler, åbningstider, standardsvar, rapporter, åbningstider og meget mere kan ses og administreres fra og derved giver det fulde daglige overblik, nemt og hurtigt.

BI (Business Intelligence)

Med talkiing kan I nemt integrere egne data til Microsoft Business Intelligence og eksportere dem til Excel, for et brugbart overblik.

Kanaler

talkiing tilbyder flg. kommunikationskanaler telefon, videokald, Facebook Messenger, SMS, Skype og web der alle bliver betjent fra ét og samme sted.
Vil du vide med om hvilke kanaler, der passer til jer, så kontakt os her til en gratis samtale om hvad vi kan tilbyde jer.

Gruppe Chat

Med talkiing kan du oprette emnespecifikke chatrum til gruppe chat, hvor en rådgiver er tilknyttet enten i direkte rådgivning eller som ordstyrer ved brugersamtaler.
Udgangspunktet er fuld anonymitet, men andet kan aftales internt i chatrummet.

Video Chat

Få mulighed for at tilføje video chat til din 1-1 samtale med bruger fra både computer og smartphone. Videolinjerne imellem bruger og rådgiver er selvfølgelig krypteret.

Sikkerhed 

Sikring af anonymitet, veldefineret slettepolitik, log-data på samtaler, udvidet rettighedsindstillinger, myndighedsindberetning sikre både brugere, rådgivere og organisation i talkiing.

Support 

talkiing er bygget som en driftssikker kommunikationsplatform med en høj oppetid. Hver dag betjener vi mere end 30.000 brugere fra vores kontor i Struer. Oplever I udfordringer reagerer vi med det samme og får hurtigt problemet løst.

Telefoni

Tilkobl egne telefonlinjer direkte ind i talkiing, så de indgår på lige fod med de andre kommunikationskanaler under ét samlet værktøj.

Office 365 Login

Er I mere vant til at arbejde i Office 365 kan talkiing også integreres og styres derfra.
Det betyder, at er du først logget på din pc er du også logget på talkiing.

Chatbot

Med talkiing kan I nemt bygge jeres egen chatrobot. Den kan hjælpe jer med at svare brugerne på de mest gængse spørgsmål – også uden for åbningstiden. Det kræver blot, at I opretter en gratis chatbot i QnA Maker fra Microsoft, som I så kan integrere til talkiing på få minutter.

Dashboard

talkiing dashboard giver det udførlige overblik med standard widgets, links, videoer og billeder som hurtige hjælpemidler til hhv. administrator, koordinator eller rådgiver.

Sprog

talkiing understøtter dansk og engelsk sprog.

Design

talkiing chat-vinduet kan integreres og tilpasses til din egen hjemmeside, så det ikke skiller sig ud designmæssigt.

Skabeloner

Administratorer kan oprette skabeloner med interne retningslinjer, gode råd, procedurer og links til hurtig hjælp for rådgiveren under selve samtalen.

Autosvar

Ændr i teksten på de systemgenerede autosvar ved fx afslutning af en samtale for alle kanaler, og skab ensartethed og genkendelighed for brugerne.

Rettighedsstyrring

Rettighedsstyrring giver dig et overblik over hvilke menupunkter og indstillinger de enkelte roller har adgang til. Tildel, administrer og redigér rettigheder direkte i talkiing.

2 faktor- login

Øg sikkerheden og vælg 2-faktor login til dine rådgivere, koordinatorer og administratorer i talkiing.

Rådgivning hjemmefra

Har du brug for at dine rådgivere arbejder hjemmefra på en sikker måde kan du aktivere fjernadgang.

GDPR

Med talkiing følger en veldefineret og opdateret databehandleraftale.

WordPress Plugin

Installer hurtigt 1-1 webchat på din hjemmeside med vores standard WordPress plugin.

Nysgerrig efter at vide mere? Skriv eller ring 

talkiing er udviklet af CIM Mobility og er kommunikationsløsning designet til organisationer, der yder rådgivning. Har du spørgsmål, eller vil du høre mere om mulighederne med talkiing, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi stiller gerne op til et uforpligtende møde og demonstrerer, hvad talkiing kan.

CIM Mobility
Fælledvej 17
7600 Struer
Denmark

kontakt@talkiing.dk
+45 76 90 00 02

Nysgerrig efter at vide mere? Skriv eller ring 

talkiing er udviklet af CIM Mobility og er kommunikationsløsning designet til organisationer, der yder rådgivning. Har du spørgsmål, eller vil du høre mere om mulighederne med talkiing, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi stiller gerne op til et uforpligtende møde og demonstrerer, hvad talkiing kan.

CIM Mobility
Fælledvej 17
7600 Struer
Denmark

kontakt@talkiing.dk
+45 76 90 00 02