Giv jeres brugere friheden til at kontakte jer via flere kanaler, men svar dem fra ét og samme sted.
Sådan fungerer det
Giv jeres brugere friheden til at kontakte jer via flere kanaler, men svar dem fra ét og samme sted.Chat-software, der samler al kommunikation ét sted
talkiing er designet til organisationer, der yder rådgivning. Med talkiing får jeres brugere friheden til at kontakte jer via lige præcis deres foretrukne kommunikationskanaler. Men uden, at I skal jonglere mellem en masse forskellige kanaler. talkiing samler al kommunikation med brugere ét sted, hvor en eller flere rådgivere nemt kan se status på samtalen og svare tilbage. Nemt for jeres brugere og nemt for jeres rådgivere.
Chat-software, der samler al kommunikation ét sted
talkiing er designet til organisationer, der yder rådgivning. Med talkiing får jeres brugere friheden til at kontakte jer via lige præcis deres foretrukne kommunikationskanaler. Men uden, at I skal jonglere mellem en masse forskellige kanaler. talkiing samler al kommunikation med brugere ét sted, hvor en eller flere rådgivere nemt kan se status på samtalen og svare tilbage. Nemt for jeres brugere og nemt for jeres rådgivere.talkiing understøtter
SMS
Web
talkiing understøtter
Telefoni
Video
Facebook Messenger
SMS
Web
Byg en chatrobot på få minutter
Med talkiing kan I nemt bygge jeres egen chatrobot. Den kan hjælpe jer med at svare brugerne på de mest gængse spørgsmål – også uden for åbningstiden. Det kræver blot, at I opretter en gratis chatbot i QnA Maker fra Microsoft, som I så kan integrere til talkiing på få minutter. Med hjælp fra kunstig intelligens bruger den eksisterende data, spørgsmål og svar sammen med brugernes adfærd til hele tiden at blive bedre. Alle samtaler bliver selvfølgelig gemt i talkiing, så I altid kan få overblik og se status på dem.
Byg en chatrobot på få minutter
Med talkiing kan I nemt bygge jeres egen chatrobot. Den kan hjælpe jer med at svare brugerne på de mest gængse spørgsmål – også uden for åbningstiden. Det kræver blot, at I opretter en gratis chatbot i QnA Maker fra Microsoft, som I så kan integrere til talkiing på få minutter. Med hjælp fra kunstig intelligens bruger den eksisterende data, spørgsmål og svar sammen med brugernes adfærd til hele tiden at blive bedre. Alle samtaler bliver selvfølgelig gemt i talkiing, så I altid kan få overblik og se status på dem.Brugeren får nem adgang til anonym rådgivning
Med talkiing er det lige meget om en bruger foretrækker Facebook Messenger, en anden bruger helst vil bruge SMS og en tredje foretrækker at ringe. Uanset hvilken måde de kontakter jer på, bliver beskeden videresendt til jeres rådgivnings unikke nummer. Og rådgiverens svar kommer automatisk retur via samme kanal, som brugeren valgte.
talkiing giver jeres brugere mulighed for:
- At få nem adgang til anonym rådgivning, ingen PC nødvendig
- At tage kontakt lige når behovet er der
- At fortsætte en samtale over flere dage og fortsætte en uafsluttet rådgivning
- At tage samtalen med sig
- At stoppe en samtale ved at sende “STOP”
- At få autosvar uden for åbningstid og i tilfælde af kø
Brugeren får nem adgang til anonym rådgivning
Med talkiing er det lige meget om en bruger foretrækker Facebook Messenger, en anden bruger helst vil bruge SMS og en tredje foretrækker at ringe. Uanset hvilken måde de kontakter jer på, bliver beskeden videresendt til jeres rådgivnings unikke nummer. Og rådgiverens svar kommer automatisk retur via samme kanal, som brugeren valgte.
talkiing giver jeres brugere mulighed for:
- At få fem adgang til anonym rådgivning, ingen PC nødvendig
- At tage kontakt lige når behovet er der
- At fortsætte en samtale over flere dage og fortsætte en uafsluttet rådgivning
- At tage samtalen med sig
- At stoppe en samtale ved at sende “STOP”
- At få autosvar uden for åbningstid og i tilfælde af kø
Rådgiveren skal kun tjekke én kommunikationskanal
Uanset hvordan en bruger henvender sig til jer, vil jeres rådgivere altid kunne svare tilbage direkte i talkiing. Det sker via en hjemmeside, hvor rådgiveren både kan svare og se status på aktuelle samtaler. Nemt at bruge uanset om man som rådgiver gør det hver dag eller 1-2 gange om måneden.
talkiing giver jeres rådgivere mulighed for:
- At få overblik over aktuelle samtaler
- At føre flere samtaler samtidig
- At se status på samtale-køen
- At sende standard svar på typisk-stillede spørgsmål
- At gemme noter fra samtalen
- At overdrage samtaler til andre rådgivere
- At samle chat–kanaler i ét system
Præsentation af talkiing
I videoen herunder bliver du præsenteret for information omkring arbejdet bagved systemet samt en demo af en chatsamtale i talkiing.
Videoen er en optagelse fra et webinar om digital rådgivning.
Rådgiveren skal kun tjekke én kommunikationskanal
Uanset hvordan en bruger henvender sig til jer, vil jeres rådgivere altid kunne svare tilbage direkte i talkiing. Det sker via en hjemmeside, hvor rådgiveren både kan svare og se status på aktuelle samtaler. Nemt at bruge uanset om man som rådgiver gør det hver dag eller 1-2 gange om måneden.
talkiing giver jeres rådgivere mulighed for:
- At få overblik over aktuelle samtaler
- At føre flere samtaler samtidig
- At se status på samtale-køen
- At sende standard svar på typisk-stillede spørgsmål
- At gemme noter fra samtalen
- At overdrage samtaler til andre rådgivere
- At samle chat–kanaler i ét system
Koordinatoren får bedre overblik
Med mange kommunikationskanaler kan det være svært at holde overblik – men ikke med talkiing. Her får koordinatoren adgang til en administrationsside, hvor man kan se og administrere samtaler, åbningstider, standardsvar, rapporter og meget mere.
talkiing giver jeres koordinator mulighed for:
- At se aktive og ikke aktive samtaler
- At sætte brugeren bag en samtale som fast bruger
- At se afsluttede samtaler
- At slette samtaler
- At sætte åbningstider for rådgivningen
- At definere standardsvar
- At udarbejde statistikker og rapporter
- At administrere indstillinger
- At udtrække log data
Koordinatoren får bedre overblik
Med mange kommunikationskanaler kan det være svært at holde overblik – men ikke med talkiing. Her får koordinatoren adgang til en administrationsside, hvor man kan se og administrere samtaler, åbningstider, standardsvar, rapporter og meget mere.
talkiing giver jeres koordinator mulighed for:
- At se aktive og ikke aktive samtaler
- At sætte brugeren bag en samtale som fast bruger
- At se afsluttede samtaler
- At slette samtaler
- At sætte åbningstider for rådgivningen
- At definere standardsvar
- At udarbejde statistikker og rapporter
- At administrere indstillinger
- At udtrække log data
Integration til Office 365 og Business Intelligence
Er I mere vant til at arbejde i Office 365 kan talkiing også integreres og styres derfra. Og dataene fra talkiing kan integreres til Microsoft Business Intelligence, så I kan få overblik over jeres data og blive klogere. På den måde får I funktionaliteten fra talkiing i et velkendt Microsoft interface
Integration til Office 365 og Business Intelligence
Er I mere vant til at arbejde i Office 365 kan talkiing også integreres og styres derfra. Og dataene fra talkiing kan integreres til Microsoft Business Intelligence, så I kan få overblik over jeres data og blive klogere. På den måde får I funktionaliteten fra talkiing i et velkendt Microsoft interfaceNysgerrig efter at vide mere? Skriv eller ring
talkiing er udviklet af CIM Mobility og er kommunikationsløsning designet til organisationer, der yder rådgivning. Har du spørgsmål, eller vil du høre mere om mulighederne med talkiing, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi stiller gerne op til et uforpligtende møde og demonstrerer, hvad talkiing kan.
CIM Mobility
Fælledvej 17
7600 Struer
Denmark
Nysgerrig efter at vide mere? Skriv eller ring
talkiing er udviklet af CIM Mobility og er kommunikationsløsning designet til organisationer, der yder rådgivning. Har du spørgsmål, eller vil du høre mere om mulighederne med talkiing, er du meget velkommen til at kontakte os. Vi stiller gerne op til et uforpligtende møde og demonstrerer, hvad talkiing kan.
CIM Mobility
Fælledvej 17
7600 Struer
Denmark